Parker Poland Sp. z o. o

ul. Firmowa 30, 05-152 Cząstków Polski
email: parker@parker.com.pl
Tel: +48 22 785 11 11
fax +48 22 785 09 99

Parker Poland Sp. z o.o. realizuje projekt w ramach działania 3.4. dotacje na Kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020

Celem projektu jest:” Dofinansowanie do Kapitału Obrotowego – w związku ze spadkiem obrotów spowodowanych pandemią COVID-19, określonego we wniosku
o dofinasowanie nr POIR.03.04.00-14-0330/20”

Dofinansowanie projektu z UE: 127 128,00 PLN.

Kategorie produktów:

Nasze marki:

Certyfikaty:

PN-EN ISO 9001:2015
AQAP 2110:2016

Zobacz certyfikaty

RODO:


RODO

NOWY MERCURY 115 Pro XS 2017-03-23 09:45:23

Przyspieszone Myślenie
Jeśli chodzi o osiągi to Pro XS ma je lepsze niż inne silniki zaburtowe. Może to za sprawą błyskawicznego przyspieszenia, największej w swojej klasie prędkości maksymalnej, legendarnej już niezawodności czy niskiego zużycia paliwa . A może  to zasprawą wszystkich tych cech razem wziętych.

Pro XS to najpoważniejszy gracz na wodzie.
Na bazie popularnego czterosuwowego  modelu Mecury 115 powstał nowy Mercury 115 Pro XS oferujący znacznie lepsze osiągi niż jakikolwiek inny silnik o mocy 115 KM dostępny obecnie na rynku. Co ciekawe nowy 115 Pro XS jest lżejszy od dwusuwowego silnika, który zastąpił, jak również od innych silników czterosuwowych tej samej mocy innych producentów. Jednocześnie pojemność   2.1 litra jest większa niż jakiegokolwiek konkurencyjnego 115 konnego silnika. Ten idealny stosunek masy do pojemności zapewnia większy moment obrotowy, lepsze osiągi i niebywałą trwałość.

W oparciu o doświadczenia serii ProXS, nowy F115 ProXS został zaprojektowany tak by dać klientom to, czego oczekują – lekki silnik zaburtowy niemający sobie równych pod względem osiągów.

Największa prędkość maksymalna
Wyższe obroty czterosuwowego F 155 Pro XS zwiększają osiągi i tak już mocnego silnika.

Lepsze przyspieszenie
Możliwość zastosowania śruby o mniejszym skoku powoduje, że łódź wchodzi w ślizg szybciej, zmniejsza się czas przyspieszania.

Wyższe obroty silnika
Zwiększenie obrotów silnika z 6000 do 6300 pozwala zmniejszyć skok śruby, a to z kolei pozwala na poprawę maksymalnych osiągów silnika.

Idle-Charge, ładowanie na luzie
Ta nowa funkcja zapewnia aż do 48% mocniejsze ładowanie akumulatora na biegu jałowym, aby zaspokoić coraz większe zapotrzebowanie na energię w dzisiejszej nowoczesnej elektronice i innych akcesoriach. Oznacza to, że system ładowania pozwala na dłuższe, bezpieczne przebywanie na wodzie.

Dostępna przekładnia uciągowa Command Thrust umożliwia zastosowanie śrub napędowych o większej średnicy. Dzięki temu silnik może zwiększyć osiągi ciężkich łodzi, które wchodzą szybciej w ślizg i mogą w nim pływać z mniejszą prędkością.

Zdjęcia


Realizujemy projekt w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Poddziałanie 6.5.2. „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”